پیوندعاشقانمون پیوندعاشقانمون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
 دخترنازمون دخترنازمون، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

مهدیای خوشگلم

۵ماهكيت مبارك

1393/11/27 3:52
نویسنده : مامان هانیه
1,202 بازدید
اشتراک گذاری

 

۲۰بهمن سال ۱۳۹۳

تو نازنین دختر من ۵ماهه شدی

۵ ماه از زمینی شدنت گذشت

۵ ماه کنار مامان  و بابا زندگی کردی و یکی یه دونه و چراغ خونه ما شدی

۵ ماهگیت پر از خیر و برکت و سلامتی باشد

به بهانه ۵ماهگیت من وبابایی یه کیک خوشمزه پختیم و یه جشن کوچولوی سه نفره گرفتیم که خیلی بهمون خوش گذشت و یه شب به یاد موندنی ای شد.

                                              

خب حالا میخوام از پیشرفت ها وشیرین کاری های این ماهت بگم:

عاشق بازی کردنی وقتی می زارمت پیش عروسک هات خیلی قشنگ باهاشون بازی میکنی ویه صداهایی از خودت در میاری ولی خیلی زودم خسته میشی وگریه میکنی که بغلت کنم

خیلی دوست داری من وبابایی  باهات حرف بزنیم 

جدیدا همش ملچ ملوچ دستاتو میخوری

خیلی هم خوش خنده شدی

کاردستی هایی که بابایی  برات درست کرده رو خیلی دوست داری همیشه باهاشون میخندی وبازی میکنی

وقتی خوابت میاد خیلی لوس میشی میخوای روی دو تا دستام بگیرمت همش بالا و پایینت کنم غیر از این باشه گریه میکنی اخه دخترم نمیگی مامان خسته میشه

خلاصه مامانی قشنگ ترین روزهای زندگی  مونو در کنار هم داریم میگذرونیم .

مهدیای عزیزم ممنونم ازت که اومدی و شادی زندگی  مامان  وبابا رو دوچندان کردی.

پسندها (7)

نظرات (1)

مامان و بابای ثنا
27 بهمن 93 12:51
سلام دوستم عکس دخترگلت روبزار ببینیمش
مامان هانیه
پاسخ
Salam azizam mamnoonam ke be weblogam sar zadi dar ayandeye nazdik hattman aks haye dokhtaramo mizaram