پیوندعاشقانمون پیوندعاشقانمون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
 دخترنازمون دخترنازمون، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

مهدیای خوشگلم

به بهانه ى دومين سالگرد ازدواج مان مينويسم

1393/12/12 11:56
نویسنده : مامان هانیه
2,096 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من...روزهای جوانی ام...سالهای شیدای ام...لحظه های ناب شادمانیم...روزهای تلخ وشیرین زندگیم همه و همه..            

 تقدیم دستان پرتلاش و مردانه ات.......

 تقدیم نگاه گرم و عاشقانه ات...........

 تقدیم قدم های پرصلابت واستوارت........

 تقدیم شانه های تنومندت..........

 تقدیم اغوش همیشه گرمت..........

 قلب کوچکم همیشه و تا اخر عمر برای تو می تپد

 من با تو عاشق شدم و با وجود تو تا همیشه خوشبختم 

            خداوندا به خاطر تمام لطف هایت خالصانه سپاس گزارم و نمی دانم به خاطر این                       همه خوش بختی چگونه شکرگزارت باشم...

حسن عزیزم

۲سال گذشت...تلخ وشیرین گذشت...پراز خاطرات قشنگ وبیادموندنی گذشت...باهم خندیدیم...باهم دعوا کردیم...باهم قهر کردیم...وکلی خاطره به جاگذاشتیم...

حالا من...تو...وزیباترین هدیه خدا...مهدیای مهربونم...درکنارهم خوشبختیم ...فارق از تمام مشکلات وکمبودها...

عزیزان زیبایم از بودن هردوی شما بسیار خوشحالم و این گونه عادت کرده ام که بدون شما نمی توانم زندگی کنم...

و دراخر

خداوندا این دو عزیزم را برایم حفظ کن.(امین)

نظرات (14)

مامان کیمیا
13 اسفند 93 2:46
سلام عزیزم.ممنونم که به وبم اومدی.خوشحال شدم. سالگرد ازدواجتونوتبریک میگم.امیدوارم سالهای سال به خوشی در کنار هم زندگی کنید.
مامان هانیه
پاسخ
mamnoonam azizam
مامان روناک
13 اسفند 93 15:20
عزيزم سالگرد لزدواجتون مبارک اميدوارم سالها خوشبخت زندگى کنيد,کاش عکس کوچولوتو ميزاشتى
مامان هانیه
پاسخ
mamnoonam,be zodi aks haye dokhtaramam mizaram
مامانی
14 اسفند 93 0:22
salam azizam mamnun az bazdidetun va khoshhal misham dustimun bishtar beshe
مامان هانیه
پاسخ
az in ke be weblogam sar zadi kheyli khosh hal shodam man ke hamishe beheton sar mizanam
مامان نیلوفر
14 اسفند 93 16:19
سلام عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارکممنون که به ما سر زدی
مامان هانیه
پاسخ
Mersi azizam manam az in ke be weblogam omadi khosh hal shodam
مامانی هستی جون
15 اسفند 93 1:18
مبارک باشه عزیزم در اسرع وقت عکس بذار ببینیم این فرشته چه شکلیه ؟>>
مامان هانیه
پاسخ
Mamnoonam.hatman mizaram
مامان پریسا
15 اسفند 93 18:33
سلام عزیزم مرسییییی که اومدی به وبلاگمون
مامان هانیه
پاسخ
خواهش میکنم منم خوش حال شدم بهمون سر زدی
مامانی
15 اسفند 93 19:14
سلام گلم سالگردازدواجتون مباررک ان شاا....همیشه عاشقانه کنارهم زندگی کنید وشاهد بزرگ شدن ثمره ی زندگیتون باشید
مامان هانیه
پاسخ
خیلی ممنون دوست عزیزم
مامان آنیسا
17 اسفند 93 8:25
سالگرد ازدواجتون مبارکعزیزم
مامان هانیه
پاسخ
سلام مامان انیسا جون خیلی خیلی ممنونم
مامان لیدا
17 اسفند 93 12:35
سالگرد ازدواجتون مبارک همیشه شاد باشید در کنار هم من با اجازه لینکتون کردم شما هم اگه دوست داشتین لینک کنید منتظر دیدن عکس مهدیای عزیز هستیم
مامان هانیه
پاسخ
سلام عزیزم خیلی خیلی ممنونم.خوشحالم کردین منم با افتخار لینکتون میکنم...بووووس
سپیده
17 اسفند 93 18:38
سلام عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک ایشالا سال های سالدر کنار هم خوشبخت زندگی کنید اسم کوچولوتم خیلی قشنگه کاش عکسشم میذاشتی حتما به قشنگیه اسمش هست وممنون که به ما سرزدی بازم بیااگر دوست داشتی تبادل لینک کنیم خبر کن
مامان هانیه
پاسخ
سلام سپیده جون مرسی عزیزم.حتما بازم میام....
مامان و بابای ثنا
18 اسفند 93 10:25
سلام چقدر خوب شده دوست جونم فارسی بهتره.سالگرد ازدواجتم مبارک جیگر .عکس مهدیا رو بزار
مامان هانیه
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم که بازم اومدی.به نظر منم از وقتی فارسی شده خیلی بهتر شده،عکس مهدیا جونمم به زودی میزارم
مامی آراد
27 اسفند 93 18:42
درشکفتن جشن نوروز برایت در همه ی سال سر سبزی جاودان وشادی ،اندیشه ای پویا و آزادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی آرزومندم.
مامان هانیه
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم،منم سال خوبی رو برای شما ارزو میکنم
مامانی
5 فروردین 94 12:17
سلام سال نو مبارک. در مورد غذا یادتون باشه از اسمش هم مشخصه کمکی ولی غذای اصلی هنوزم شیر مادره . اگه شیر مادر کم بشه بچه غذاخور که شد لاغر میشه .امیدوارم مهدیا جون تپل مپل بشه ...
مامان هانیه
پاسخ
سلام عزیزم سال نوی شما هم مبارک ممنونم از راهنمایی تون
گل گيسو ☼☼☼
21 خرداد 94 18:16
سلام دخترتون خيلي نازو خوشگله به وبلاگ من بياييد و براي مطالبم پيشنهاد بديد ممنون مي شم خداحافظ