پیوندعاشقانمون پیوندعاشقانمون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
 دخترنازمون دخترنازمون، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

مهدیای خوشگلم

همسر عزیزم روزت مبارک

1394/2/10 18:22
نویسنده : مامان هانیه
1,243 بازدید
اشتراک گذاری

                                    کارت تبریک روز پدر

همسرعزیزم 

برای تو می نویسم برای تویی که سنگ صبور تمام لحظه های زندگی ام هستی...

نمی دونی چقدر احساس غرور میکنم از این که در کنار تو هستم 

خیلی خوشحالم از این که تو رو دارم،از این که من و دخترعزیزمان را دوست داری و خوشحالم  که در تمام لحظات زندگی در کنارمان هستی.....

 شاید خیلی تکراری باشه برات اما برای هزارمین بار هم میخوام بهت بگم:

                             ♥️   عاشقانه دوستت دارم  ♥️

 

                   حالا که بابا شدی نه تنها من ،یک نفر دیگه هم به تعداد خوشبختهای 

              روی زمین اضافه شد. مهدیای عزیزم بدون که یکی از بهترین

                            مردهای روی زمین بابای مهربون توست...

 

نظرات (20)

مامان لیدا
11 اردیبهشت 94 2:30
همیشه دلتون شاد و لبتون خندون باشه در کنار هم
مامان هانیه
پاسخ
مرسی لیدا جون،شما هم همچنین
مامان نیلوفر
11 اردیبهشت 94 14:11
انشاالله که همیشه در کنار هم شاد باشید
مامان هانیه
پاسخ
ممنون گلم
آیداکوچولو
11 اردیبهشت 94 15:00
امیدوارم همیشه کنار هم شاد وسلامت باشید
مامان هانیه
پاسخ
ممنون عزیزم ایدا جونو ببوسش
آیداکوچولو
11 اردیبهشت 94 15:07
خاله جون با تبادل لینک موافقین
مامان هانیه
پاسخ
اره خاله جون شما که با افتخار لینک شدین
مامان فرح
12 اردیبهشت 94 19:53
انشالله همیشه سایه همسرتون بالا سر شما و دخملی باشه،عیدتون هم مبارک
مامان هانیه
پاسخ
الهی امین،ممنون عزیزم عید شماهم مبارک
˙·٠•●♥مامان بابای ضحا♥●•٠·˙
13 اردیبهشت 94 15:55
سلام دوست عزیزم ممنونم که بهم سر میزنید مهدیا جان رو ببوسید شرمنده دیر به دیر میام خدا خونواده ی مهربون شما رو حفظ کنه
مامان هانیه
پاسخ
سلام دوست خوبم خواهش میکنم،ضحا جونو ببوسش
مامان سحر
14 اردیبهشت 94 0:29
سلام هانیه جون روز مرد رو به همسر عزیزتون تبریک میگمهمیشه خوش باشین عزیزم
مامان هانیه
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان صفا
14 اردیبهشت 94 11:25
روز مرد و پدر مبارک.همیشه کنار هم خوشبخت باشین انشاالله
مامان هانیه
پاسخ
ممنون عزیزم،شما هم همچنین
مامان نفیسه
15 اردیبهشت 94 8:23
همیشه دلتون شاد و لبتون خندون باشه در کنار هم
مامان النا
15 اردیبهشت 94 9:23
سلاااام.... انشالله کانون زندگیتون همیشه گرم باشه
مامان هانیه
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان لیلا
15 اردیبهشت 94 10:55
نازد به خودش خدا که حیدر دارد دریای فضائلی مطهر دارد همتای علی نخواهد آمد والله صد بار اگر کعبه ترک بردارد
مامان مهدیه
16 اردیبهشت 94 9:09
همیشه دلتون شاد و لبتون خندون باشه در کنار هم
مامان هانیه
پاسخ
مرسی عزیزم
˙·٠•●♥مامان بابای ضحا♥●•٠·˙
16 اردیبهشت 94 10:55
سلام برای دوست عزیزم...
مامان هانیه
پاسخ
ممنون عزیزم بوس بوس برای ضحاجون
خاله مهتاب
16 اردیبهشت 94 19:37
ایشالا همیشه در کنار هم خوش باشید عزیزم
مامان هانیه
پاسخ
مرسی عزیزم
مریم(مامان ثنا جون)
17 اردیبهشت 94 14:19
سلام هانیه جون ممنون بهمون سر زدید منم شما را لینگ کردم.. انشالله همیشه لبتون خندون دلتون شاد باشه دختر گلت را از طرف من ببوس
مامان آنیسا
20 اردیبهشت 94 8:58
همیشه در کنار هم خوش باشید عزیزم
مریم مامان آیدا
22 اردیبهشت 94 10:44
مبارکه هشت ماهگی عسل ناناز
مامان هانیه
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان
23 اردیبهشت 94 7:40
سلام هشت ماهگی دختر نازت رو تبریک میگم خیلی شعر قشنگی بود با اجازت کپی میکنم ایشالله همیشه خوش وخندان باشید
مامان هانیه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون انشااله شما هم همیشه خوش باشید کوچولوی نازتم ببوسش ازطرف من
zakieh
29 اردیبهشت 94 1:10
انشالله همیشه دلتون شاد و لبتون خندون باشه در کنار هم با اجازتون لينكتون كردم
مامان هانیه
پاسخ
مرسی عزیزم،ان شاالله شما هم همیشه در کنار هم شاد و سلامت زندگی کنید
مامان لیلا
18 خرداد 94 14:03
سلام عزیزم دلم براتون تنگ شده چرا دیگه مطلب نمیزارید؟