پیوندعاشقانمون پیوندعاشقانمون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
 دخترنازمون دخترنازمون، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

مهدیای خوشگلم

یکی یه دونه ی مامانش

1394/2/24 18:36
نویسنده : مامان هانیه
918 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یکی یه دونه مامانی

دیروز برای اولین بار ناخن های خوشگلت رو لاک زدم،فدای انگشت های کوچولوت بشم عزیزم فقط یه بار که پد رو لاکی میکردم برای کل ناخن هات کافی بود

اینم عکس هاش                    

                       

                                

                       

                            

                       

                           

              

 

نظرات (47)

nilia
24 اردیبهشت 94 22:06
چه کوچولو
مامان لیلا
24 اردیبهشت 94 22:25
وای چه دست و پاهای کوچولو و قشنگی داری انشاءالله عروس بشی و لاک بزنی.
مامان هانیه
پاسخ
سلام خاله جون ممنونم، نظرلطفتونه
مامان فرح
24 اردیبهشت 94 23:00
عزیز خاله،چقدر خوشکل شدن ناخن های کوچولوت
مامان هانیه
پاسخ
ممنون خاله جون،چشماتون خوشگل می بینه
مامان نیلوفر
25 اردیبهشت 94 14:21
وای عزیزم چه خوشگل شده مامانی این کار خیلی لذت بخشه
مامان هانیه
پاسخ
سلام عزیزم مرسی از لطفت،واقعا خیلی لذت بخشه این یکی از خوبی های دختر داشتنه دیگه بووووس برای نیلوفرجون
آیداکوچولو
25 اردیبهشت 94 17:34
وای خدای من چه لاک خوشگلی زدی مامانی من برام لاک نمیزنه میگه اول باید دست دهن کردن رو ترک کنم بعد
مامان هانیه
پاسخ
مرسی دوست عزیزم مامان منم لاک دستامو زودی پاک کرد چون که همش دستامو می خوردم
مینا مامان نازنین زهرا جون
25 اردیبهشت 94 19:38
وای عززززززززززززززززیزم.چه نازی ماشالله
مامان هانیه
پاسخ
مرسی عزیزم،نظرلطفته
بابای ملیسا خانم ناناز
26 اردیبهشت 94 0:32
با سلام . ضمن تبریک بمناسبت عید مبعث و همچنین بخاطر وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا دختر بابا با عکسهای جدیدش به روز شد . خوشحال میشیم اگر با تشریف فرمائی خودتون ، یه یادگاری به رسم یادبود تو قسمت نظرات از خودتون به یادگار بزارید . منتظر شما هستیم .
مامان هانیه
پاسخ
حتما میام عزیزم
مامان لیلا
26 اردیبهشت 94 12:08
مهدی بیا که عید اعظم پیمبر است / این بعثت محمد و تبریک حیدر است در اهتزار پرچم قرآن هل اتی / تا موسم ظهور بدستان رهبر است . . . عید مبعث مبارک
مامان هانیه
پاسخ
ممنون دوست خوبم عید شما هم مبارک
مامان
27 اردیبهشت 94 7:42
به شدت هوس کردم دستای گیتا جونم لاک بزنم نانازم
مامان هانیه
پاسخ
حتما این کارو بکن عزیزم خیلی قشنگ و لذت بخشه بووووووس برای گیتا جون
مامان زهره
27 اردیبهشت 94 14:47
چه انگشتهای نازی. فقط میتونم بگم: ماشالله لا حول و لا قوته الا بالله العلی العظیم. من آپ کردم عزیزم.منتظرم
مامان هانیه
پاسخ
سلام عزیزم تشکراز محبتتون،حتما میام
مامانی
27 اردیبهشت 94 16:49
وااااااای خاله قربون ناخن های خوشگت برم بووووووووووووووووووووووووووووووس برای دخمل نازم
مامان هانیه
پاسخ
مرسی از لطفت خاله جون،مه یاس جون ببوسش
مامان روشا
27 اردیبهشت 94 17:29
سلام خاله جون خدا دخمل نازتون رو براتون حفظش کنه ، خاله لاکی که زدی خیلی قشنگه ولی مامان من برام لاک نمیزنه آخه دارم دندون در میارم وهمش دستمو میکنم تو دهنم دخملی روببوسید
مامان هانیه
پاسخ
سلام عزیز خاله ممنون،منم مجبور شدم لاک مهدیا رو زودی پاک کنم اخه همش دستاش تو دهنش بود ان شاالا بزرگ تر که شدین،دستاتونو لاک میزنیم.بوووووس
مریم(مامان ثنا جون)
27 اردیبهشت 94 18:42
عزیزم چه کوچولو انشالله لاک عروسیت را بزنی روی ناخنات مبارکت باشه خاله جون
مامان هانیه
پاسخ
سلام عزیزم،مرسی از لطفت،ثنا جونو ببوسش
مامان سحر
27 اردیبهشت 94 22:11
عزیز دلم...چقده نازن انگشتای کوچولوت
مامان هانیه
پاسخ
ممنونم خاله جون،چشماتون ناز می بینه
مامان الی
28 اردیبهشت 94 15:27
عزیززززززززم چه عکسای قشنگی از دست و پای کوچولوش گذاشتی
مادر مهرسا
28 اردیبهشت 94 18:22
عزییییییزم مبارک باشه
مامان هانیه
پاسخ
ممنون عزیزم
zakieh
29 اردیبهشت 94 1:07
قربون دستاي كوچولوش عزيزم
مامان هانیه
پاسخ
مرسی از لطفت عزیزم
مامان لیدا
29 اردیبهشت 94 12:25
ای جااااانم قربون اون دست و پای نمکیت
مامان هانیه
پاسخ
تشکر از محبتت عزیزم ادرینا جون رو ببوسش
مادر بزرگ
29 اردیبهشت 94 15:38
سلام عزیزم لینگ کردم به ما هم سر بزنید
مامان هانیه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که همیشه به وبم سر میزنید،حتما میام
مامان جون سبحان
30 اردیبهشت 94 11:40
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چقدرنازه این دست وپای کوچولوی لاکم که زده خوردنی شده بووووووووووووووووووووووووووووووووووس مهدیای خوشگلم
مامان هانیه
پاسخ
مرسی از لطفت عزیزم،سبحان جون رو ببوسش
مامان و بابای ثنا
31 اردیبهشت 94 20:06
فای فای دستاشو ناز داره دختر
مامان هانیه
پاسخ
مرسی خاله جون مهربون
مامان پارسا
2 خرداد 94 2:39
وای عزیزم چه خوشمزه شده دستای تپلت ماشالا چشم نخوری ایشالا خاله جون
مامان هانیه
پاسخ
مرسی خاله جون،نظرلطفتونه
مامان آنیسا
2 خرداد 94 8:35
خاله فدای این ناخن های خوشکل لاک زدت عزیزم
مامان هانیه
پاسخ
خدا نکنه خاله جون،انیسا جون رو ببوسش
مامان فاطمه
2 خرداد 94 21:54
عزیزیییییم چه خوشگل
مامان هانیه
پاسخ
مرسی خاله جون
˙·٠•●♥مامان بابای ضحا♥●•٠·˙
3 خرداد 94 5:55
سلاااااام وای خدا چه ناز شده خوردنی شده میگم مامانی دخملی دستاشو نمیخوره؟ ضحای من که همش دستاشو میخوره که هیچ پاهاشم میخوره برای همین دستاشو لاک نمیزنم
مامان هانیه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون،مهدیای منم همیشه دستاشو می خوره به خاطر همین مجبور شدم زود پاکش کنم بووووووس برای ضحاجون
ĸoѕαr
3 خرداد 94 8:40
سلام خاله جون.خوبید؟؟؟؟ یه خواهش ازتون دارم میشه کد 8روبه سامانه 1000891010 بفرستید.ممنون میشم یه دنیا
مامان هانیه
پاسخ
باشه عزیزم حتما بهت رای میدم
مامان مهدیه
3 خرداد 94 11:17
وای چه دست و پاهای کوچولو و قشنگی داری انشاءالله عروس بشی و لاک بزنی.
مامان هانیه
پاسخ
مرسی خاله جون،نظرلطفتونه
مامان الیار
3 خرداد 94 12:14
چه دست و پای خوشگل و خوردنیی.
مامان هانیه
پاسخ
ممنون عزیزم
گیلدا
3 خرداد 94 17:23
عزیزم قربون دست و پای کوچولوت شما هم لینک شدین
مامان هانیه
پاسخ
ممنون عزیزم،امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم
مامان لیلا
3 خرداد 94 19:57
سلام عزیزم محمدمهدی تو جشنواره ی نی نی و طبیعت شرکت کرده بهش رای میدید؟
مامان هانیه
پاسخ
سلام عزیزم حتما به محمدمهدی جون رای میدم،امیدوارم که اول بشه
مریم(مامان ثنا جون)
4 خرداد 94 1:49
سلام خاله لطفا 52 رو به سامانه ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰ بفرستید خوش حالم میکنید من توی جشنواره شرکت کردم..تا 94/3/22 مهلت داریم ممنونم لطفا به دوستاتم خبر بده با هر موبایل تنها مجاز به ارسال یک پیامک هستید ولی سه کد متفاوت در همان پیامک را میتوانید ارسال کنید
مامان هانیه
پاسخ
باشه عزیزم،حتما بهت رای میدم
مامان سحر
4 خرداد 94 17:25
سلام هانیه جون علی احسانم نیاز به رای شما داره لطفا 44 رو به 1000891010 پیامک کنیدمرسی ازلطفتون
مامان هانیه
پاسخ
سلام عزیزم حتما رای میدم،به همه دوستامم سفارش کردم به علی احسان جون رای بدن
خاله مهتاب
4 خرداد 94 22:32
جوووووووووووونم عزیزم..فدای انگشتای خوشکلت ناناز...
مامان هانیه
پاسخ
مرسی خاله مهتاب جون،شما همیشه به ما لطف دارین
مامان فرح
5 خرداد 94 8:52
سلام عزیزم،مهسا توی مسابقه عکس نینی وبلاگ شرکت کرده کد عکسش 95میشه به شماره 1000891010 اس ام اس کنید ،لطفا با هرچی گوشی دارید بهش اس کنید ممنون عزیزم
مامان هانیه
پاسخ
سلام دوست عزیزم حتما رای میدم،ان شاالله که اول بشه مهسا جون
مامان سحر
5 خرداد 94 11:44
سلام عزیزم ...خیلی لطف داری مهدیای خوشگلم و از طرف من ببوس
مامان هانیه
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم،تو هم علی احسان جون رو ببوسش
مامان گیلدا
5 خرداد 94 16:00
سلام دخترم نیاز به رای شما داره لطفا 49 رو به 1000891010 پیامک کنیدمرسی ازلطفتون
مامان هانیه
پاسخ
سلام عزیزم،حتما به گیلدا جون رای میدم،امیدوارم که تو مسابقه برنده بشه
نسرین
6 خرداد 94 14:21
چه قدر قشنگ شده عزیزم
مامان هانیه
پاسخ
ممنون عزیزم،چشمات قشنگ می بینه
˙·٠•●♥مامان بابای ضحا♥●•٠·˙
7 خرداد 94 20:00
سلام خانومی کم پیدا شدین؟ دخملی خوبه؟ میشه به دخملی و پسملیم رای بدین؟تو جشنواره شرکت کردن کد عکس و شماره پیامک و تو وبلاگم گذاشتم دستت طلا
مامان و بابای ثنا
8 خرداد 94 15:26
سلام اگه میشه به ثنای من رای بده خاله جونم کدش173
مامان و بابا
9 خرداد 94 7:52
واااای چه خوشگل چه خوردنی
مامان نازار
9 خرداد 94 8:13
اي جانممممممممممممممم دست و پاي كوچولوشو .. خاله جون انم شالله لاك عروسيت خوشگل خانم فداتتتتتتتتتتتتت
مامان لیلا
13 خرداد 94 19:10
سالروز ولادت گل سرسبد هستی آخرين ذخيره الهي یگانه منجی عالم بشریت حضرت بقية الله الاعظم حجته ابن الحسن العسکری مهدی موعود (عجل الله تعالي فرجه الشريف) را به تمامی محبان منتظران آن حضرت صمیمانه تبریک و تهنیت عرض میکنم
ابجي تیارا
22 خرداد 94 19:57
وای ناخوناشو چه نازه
ابجي تیارا
22 خرداد 94 19:58
شما با افتخار اینکید
نسرین
31 خرداد 94 11:45
عزیزم چه نازی
رکسانا...
5 مرداد 94 12:31
ای جونم... چقدرنازشده... دلم میخواست الان پیشم بودومحکم بوسش میکردم
مامان گیسو
17 شهریور 94 8:35
خدا حفظش کنه این دخملی نازو . واقعا لاک زدن به دست و پای کوچولوی این فرشته ها لذت بخشه