پیوندعاشقانمون پیوندعاشقانمون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
 دخترنازمون دخترنازمون، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

مهدیای خوشگلم

خورشید خونه ی ما پانزده ماهه شد

1394/9/23 10:55
نویسنده : مامان هانیه
585 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل با طراوت من

15 ماهگیت مبارک.بازم مامانی اومده تا برات بنویسه که چقدر دوستت داره وعاشقته .وای که چقدر شیرینی مامانی،این روزا هر روز خدای مهربون رو واسه وجود عزیزت شکر میکنم واسه صدای خنده های نازت،واسه شیرین کاریات واسه اینکه منو لایق حضور گرم تو دونسته. الهی همیشه شادو سلامت باشی عزیزکم ...                       
تعداد قدمهایت که هر روزبیشتر و بیشترمیشه. هر روز قشنگ تر و محکم تر از روز قبل راه میری

ولی نمی دونم چرا دوست نداری حرف بزنی من در طول روز خیلی سعی میکنم باهات حرف بزنم اسم همه چی رو بهت یاد میدم،رنگها،صداهای حیوانات و...ولی خوشگل خانم من اصلا نمی خواد حرف بزنه اشکالی نداره مامانی اول و اخر خودت یاد میگیری وحسابی برامون شیرین زبونی میکنی.

شکلات وخوراکی های شیرین رو خیلی دوست داری وتقریبا همه غذا ها رو میخوری ولی بعضی قتها به خاطر دندون هات کم اشتها میشی این ماه هم به خاطر دندون هات دو روزی تب داشتی،تا الان یازده تا دندون داری که ایشالا بقیه اش هم زودتر دربیاد و خیلی اذیتت نکنه

اصلا تنهایی رو دوست نداری همش میخوای کنارت باشم و باهات بازی کنم شاید حدود ده دقیقه به تنهایی بازی می‌کنی و خودت رو سرگرم می‌کنی.

وقتی نماز میخونم تو هم همیشه میای کنارم ویاد گرفتی سجده میکنی وای اون موقع هست که دلم می‌خواد بچلونمت.

به نقاشی کشیدن خیلی علاقه داری،همیشه وقتی خودکار و کتاب دستمون می دیدی گریه می کردی و تو هم می خواستی منم یه روز به بابایی گفتم تا برات مدادشمعی و دفتر نقاشی بخره بابایی هم که عاشق دخملیشه همون موقع رفت و برات خرید از اون روز دیگه یکی از سرگرمی های روزانه ات شده نقاشی کشیدن منم کنارت میشینم تا یه وقتی مدادتو نخوری که خداروشکر خودت اصلا این کارو نمیکنی بعدا تو یه پست ویژه عکس نقاشی هاتو برات می زارم

                                  با تمام وجود دوستت داریم 

پسندها (19)

نظرات (12)

گیلدا
23 آذر 94 22:01
15 ماهگیت مبارک عزیز دلم
مامان الی
25 آذر 94 15:01
مهدیا عزیز و نازنین 15 ماهگیت مبارک
محجوب بانو
25 آذر 94 19:15
سلام عزیزم 15 ماهگی مهدیای خوشکل مبارک باشه انشالله 120ساله بشه مهربونم خیلی ازت ممنونم بابت نظرهای پر از مهرتانشالله جبران کنم التماس دعــــــــــــــــــــــا
خاله مژگان
25 آذر 94 20:52
15 ماهگیه گل دختری مبارررررررررررک
مامان ریحانه
26 آذر 94 20:17
15 ماهگیت مبارک کوچولوی نازنازی
zakieh
27 آذر 94 2:17
15 ماهگیت مبارک عزیز دلم
آیداکوچولو
28 آذر 94 18:01
15ماهگیت مبارک باشه مهدیای ناز وظریف
آیداکوچولو
30 آذر 94 9:18
دوست خوبم یلدا مبارک
مامان آنیسا
30 آذر 94 11:28
15 ماهگیت مبارک جوجو کوچولو
مامان لیلا
1 دی 94 13:10
سلام عزیزم دل منم برای شما تنگ شده یه مدته اینترنت ندارم نمیتونم خیلی بهتون سر بزنم .ولی همیشه بیادتونم. دوستتون دارم.
مامان لیلا
1 دی 94 13:11
پونزده ماهگی مهدیای نازم مبارک . الهی صد و بیست ساله بشی دختر خوشگل
مامان پارسا
27 دی 94 2:01
پونزدهمین ماهگردت مبارک عشقم ایشالا همیشه کنار مامان وبابا خوش باشی گلم