پیوندعاشقانمون پیوندعاشقانمون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
 دخترنازمون دخترنازمون، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

مهدیای خوشگلم

22 ماهگی

1395/4/21 11:02
نویسنده : مامان هانیه
543 بازدید
اشتراک گذاری

 

عروسک من،روزای کنارت بودن خیلی شیرین و قشنگه....خیلی مااااه شدی.دخترک مهربون و دوست داشتنیِ ما کلی شیرین زبون شده و یه عااالمه جمله ی دوحرفی میسازه و حسابی مارو غافلگیر میکنه!

از بین رنگ ها فعلا فقط رنگ قرمز رو میشناسی 

عاشق ماست و نعنایی،یه بار برات ماست و نعنا درست کردم که خیلی خوشت اومد از اون روز نعنا خور شدی حسابی،دیگه هر غذایی که میخوای بخوری انقدر قشنگ با اون زبون شیرینت میگی مامان نعنا بیار

تنهایی از پله ها می تونی بری بالا و پایین ،خودت که خیلی از این پیشرفتت خوشحالی هستی

می تونی بدون این که اب بریزی تو لیوان کوچولوت خودت اب بخوری

از پشه و مگس می ترسی،هر وقت یه پشه میبینی بهش میگی:پشه برو،من نه بابا نه مامان نه بیبی نه(یعنی پشه برو پیش ما نیا،بیبی هم عروسک محبوبته)

خیلی دوست داری که یاد بگیری خودت لباستو بپوشی،هر وقت یکی از لباسات رو میبینی خیلی باهاش درگیر میشی تا بتونی بپوشیش وقتی هم یه کوچولو موفق بشی خیلی خوشحالی میکنی و میای بهم نشون میدی

یکی دیگه از کارهای این روزات صحبت کردن با تلفن،هر چی که دم دستت باشه میگری رو گوشت و میگی الو بعدم شروع میکنی با زبون خودت حرف زدن

عاشق قایم موشک بازی هستی،بعضی وقتها میری یه جایی قایم میشی و بلند میگی:من نیست و اون وقته که من میام پیدات میکنم و کلی باهم بازی میکنیم

بعضی وقتها هم عروسک تو بغل میکنی و باهام خداحافظی میکنی میگم کجا میری؟میگی:پارک

شبا عادت داری همه ی عروسک هاتو میبری تو تختت و پیش خودت می خوابونیشون

عاشقتم دختر 22 ماهه ی شیرینمبوس

پسندها (15)

نظرات (11)

محجوب بانو
22 تیر 95 21:55
22 ماهگی عروسک نازم مبارک باشه .... الهی همیشه شاد و سلامت و خندون باشه. جگیرشو برم با اون عکسهای خوشگلش
مامان هانیه
پاسخ
ممنون دوست خوبم،ممنونم از دعای خوبت الهی که شما هم همیشه شاد و تندرست باشید
مامان گیلدا
23 تیر 95 20:48
آفرین دختر زرنگ و باهوش
مامان هانیه
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان الی
28 تیر 95 8:53
ای جونم به این دختر مستقل و شیرین زبون
مامان هانیه
پاسخ
مرسی خاله مهربون
آیداکوچولو
31 تیر 95 9:00
سلام مهدیا جون 22ماهگیت مبارک دوست نازم ماست با نعنا خیلی خوشمزه میشه من کنجدم بهش اضافه می کنم پیشنهاد می کنم امتحان کنی عکسات خیلی خوشگل شدن لباستم خیلی خوشگله
مامان هانیه
پاسخ
سلام ایدا جون ممنون عزیزم لطف داری چشم حتما امتحان میکنیم،چشماتون خوشگل میبینه دوست عزیزم
مامانی
31 تیر 95 11:36
مهدیاجوونم 22ماهگیت مبارک خاله جوون عزیزم چقدرنازوبانمک شدی مامانی اسپندیادت نره واسه شیرین زبونمون دود کنی
مامان هانیه
پاسخ
ممنون خاله جونچشم
❤ معصومه ❤
1 مرداد 95 10:20
22 ماهگیت مبارک مهدیا جووووووونم،ماشاالله به این دختر شیرین زبون با این عکسای خوشگلش
مامان هانیه
پاسخ
ممنون معصومه جان چشماتون خوشگل میبینه
مامان آنیسا
2 مرداد 95 8:49
وای وای چه خوشکل خانم خوش تیپی هزار ماشالا
مامان هانیه
پاسخ
ممنون خاله جوووون
❤ معصومه ❤
3 مرداد 95 17:15
گیلدا
5 مرداد 95 16:54
22 ماهگیت مبارک خوشگل خاله
مامان هانیه
پاسخ
ممنون خاله جون
مامانی
12 مرداد 95 10:55
ماشاءالله هزار ماشاءالله چه ماهی شده این دخترک ناز ما قربون تیپ قشنگت بشم مهدیا جون دوستت دارم گلم
مامان هانیه
پاسخ
ممنونم خاله جون شما لطف دارید ما هم دوستتون داریم
بهار مامانی شایلین عسلی
26 مرداد 95 17:08
مهدیا جوووون 22 ماهگیـــــــــــــــت مبارک عزیزم
مامان هانیه
پاسخ
ممنون خاله جون