پیوندعاشقانمون پیوندعاشقانمون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
 دخترنازمون دخترنازمون، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

مهدیای خوشگلم

در آستانه ی 2 سالگی💗💗💗

1395/6/2 16:23
نویسنده : مامان هانیه
211 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوی شهریوری من

گل همیشه بهارم،که با اومدنت هرروزمون رو بهاری و سبز کردی ...

آرزویم در دومین زادروزت , فقط و فقط سلامتی و موفقیت است ... 

عزیز دلم... قدمهایت را هرچقدر میخواهی بزرگ بردار ... خریدارم حتی به قیمت این تغییرات شیرین ...

مگر این روزها همان آرزوهای دلم نبود؟ ...  مگر منتظر نبودم ؟ ...  مگر روزها را نمیشمردم تا تو به اینجا برسی ؟ ...

خدایا شکرت... هزار بار شکر که دیدم... بودم...تجربه کردم... این روزها را به من ببخش ...

که تمام دلخوشی من , این پریزادِ دردانه است...

 

همیشه باش ...

همینقدر نزدیک...

همینطور مهربان...

همین اندازه ستودنی 

 

                                                      محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

                       

دلبرک ما, این روزا خیلی شیرین شده الان دیگه تقریبا همه کلمه هارو میگه. هرکلمه یا حرکتی هم که انجام بدیم به ثانیه نمیکشه که تکرار میکنه 

بهت میگم عشق من کیه؟ میگی منننن, اسمت چیه؟ میگی مخلا،میگم منو چند تا دوست داری؟میگی دوتامحبت

میگم یه شعر برام میخونی؟تو هم میخونی samsam....oh....guli guli....samsamتشویق

هنوز رنگ ها رو یاد نگرفتی،به همه ی رنگ ها میگی آبیخندونک

عاشق نقاشی کردنی،هروقت هم میخوای نقاشی بکشی میگی مامان کشید بده،تازه چندتا نقاشی خوشگل هم روی دیوار های خونمون برامون کشیدیخندونک

دوازدهم شهریور دومین دندان های اسیابت جوونه زدند،مبارکت باشه عزیزدلم

شب ها قبل از خوابت مامان و بابا رو میبوسی و میگی گوتن ناخ

صبح ها هم که از خواب بیدار میشی با یه لبخند خیلی قشنگ بهم میگی مرگن

وقتی حرف میزنی من و بابایی که فقط نگات میکنیم و تو دلمون کلی ذوق میکنیم اون لحظاتو دوست ندارم با هیچ چیزی عوض کنم عاااشقتم دخترشیرینم

                        

 دختر که داری یه دنیا عشق داری , قشنگترین عروسک بچگیت انگار واقعی شده ...

چه خوبه که داریمت...

تو زیباترینی...

زیباترین دختری که خدا میتونست برای ما بیافرینه...

خیلی ممنونم که به دنیا اومدی

               

تو را دوست دارم بخاطر تمام زیبایی هایی که از این دنیا نشانم دادی ...

تو را دوست دارم به خاطر تمام خنده هایی که با هم از ته دل سر دادیم , تو را به خاطر خودت دوست دارم که برایم تکرار نشدنی و بی نظیری ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)