پیوندعاشقانمون پیوندعاشقانمون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
 دخترنازمون دخترنازمون، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

مهدیای خوشگلم

26 ماهگیت مبارک دخترم

1395/8/20 10:15
نویسنده : مامان هانیه
471 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم،تمام هستی من ؛

چقدر زود بزرگ میشوی؟برای چه این همه شتاب داری؟برای من هیچ لذتی بالاتر از تماشای بالیدنت نیست.اما اینگونه که تو می روی میترسم به گرد پایت هم نرسم. میترسم از تو جا بمانم.

دختر زیبای من! خورشیدکم! انگار همین دیروز بود که من صدف تو بودم و تو مروارید من! انگار همین دیروز بود که مرواریدم را به دریای پرتلاطم این دنیا سپردم تا جایی بیرون از من زندگی کند. بیرون از من نفس بکشد و بیرون از من ببالد.تو آنقدر کوچک بودی که حتی توان شیر خوردن هم نداشتی.فقط خدا میداند که من چقدر سخت و چقدر شیرین آن روزها را گذراندم.

میوه دلم! روزهایی که میگذرند هرگز باز نمیگردند و روزهایی می آیند که من امروز برای آمدنشان لحظه شماری میکنم و فردا برای رفتنشان بی تابی خواهم کرد.من جرعه جرعه این لحظات ناب را سر میکشم.تورا دوست دارم بخاطر تمام زیباییهایی که از این دنیای نازیبا نشانم دادی. تورا دوست دارم بخاطر تمام لبخندهایی که بر لبانم نشاندی. تورا دوست دارم بخاطر تموم خنده هایی که با هم از ته دل سردادیم.تورا به هزاران دلیلی دوست دارم که مجال گفتنش نیست. حتی تورا بی دلیل دوست دارم.تورا بخاطر خودت دوست دارم که برایم تکرار ناشدنی و بی نظیری.

مهدیای عزیزم بی دلیل دوستت دارم 

دخترم بیست و شش ماهگیت مبارک،از ته ته دلم از خدای خوبم میخوام که همیشه شاد و سالم باشی

و در ادامه عکسهای این ماه دخترم

                 

                                                          16 آبان-اولین برف پاییزی امسال

                          

 

                          

 

                 

پسندها (8)

نظرات (7)

آیداکوچولو
27 آبان 95 23:01
۲۶ ماهگیت مبارک دوست من بختت به رنگ همین برف
مامان زهره
28 آبان 95 7:39
واقعا برای مامانا هیچ لذتی بالاتر از تماشای بالیدن بچه هاشون نیست. متن عاااااااااااااااااولی بود. من عاشق عکس دومیش شدم اصلا انگار پوستره خیلی ناز شده ماشالله.
مامانی
28 آبان 95 22:33
مهدیاجووونم بیست وشش ماهگیت مبارک عزیزدلم ای جووونم ماشاا...به این دخمل خوشگل مامانی اسپندیادت نره وااااای چه برفی خوش به حالتون
مامان فدیا
29 آبان 95 12:20
به به چه برفی خوش به حالتون
mamy
30 آبان 95 15:56
به منم سر بزن دخترزیبا
mamy
30 آبان 95 15:57
به منم سر،بزنم دختر زیبا
مامان الی
1 آذر 95 12:13
مهدیا دوست داشتنی بیست و ششمین ماهروزت مبارک عزیزم