پیوندعاشقانمون پیوندعاشقانمون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
 دخترنازمون دخترنازمون، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

مهدیای خوشگلم

3 ماهگیت مبارک پرنسسم

1393/10/21 17:58
نویسنده : مامان هانیه
483 بازدید
اشتراک گذاری

    عزیزکم داشتنت برای مامان یه رویای قشنگ بود که حالا به حقیقت پیوسته و من هر قدر هم خدا رو برای داشتن تو دردونه گلم شکر کنم باز هم کمه ...محبت فرشته بی بال و پرم ازت ممنونم که اومدی و دلم رو از این همه حس زیبا و بی نظیر پر کردی ، عاشقانه و مادرانه دوستت دارم و به اندازه همه ستاره های اسمون برات آرزوهای خوب و قشنگ دارم

                                                   3 ماهگیت مبـــارک جشن

                       

                               totalgifs.com alfabeto-atualizvogalpula gif gif jokers-a2.gif totalgifs.com alfabeto-atualizvogalpula gif gif jokers-y.giftotalgifs.com alfabeto-atualizvogalpula gif gif jokers-d.giftotalgifs.com alfabeto-atualizvogalpula gif gif jokers-h.giftotalgifs.com alfabeto-atualizvogalpula gif gif jokers-m.gif           

پسندها (2)

نظرات (0)