پیوندعاشقانمون پیوندعاشقانمون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
 دخترنازمون دخترنازمون، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

مهدیای خوشگلم

دخمل کوشولوی من بیست ماهه شد...

1395/2/20 9:43
نویسنده : مامان هانیه
56 بازدید
اشتراک گذاری

 

 بیست ماهگیت مبارک دختر عزیزم....جشن

اومدم بگم خیلی دوستت دارم و خدا رو شکر میکنم که هستی...فرشته

خدا جونم ممنونم که همیشه مواظبش بودی و هستی...یه لحظه هم تنهاش نزار...

مهدیای عزیزم برات بهترین ارزوها رو دارم و امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی

روزهای قشنگ بهاری مون داره میگذره و ماهم قدر این روزهای قشنگ رو میدونیم و

همیشه گل خوشگلمون رو میبریم bovخندونک

خب بریم سراغ عکس ها

.

.

.

۹۵/۲/۱۱ رفته بودیم شهربازی 

۹۵/۲/۱۷ دریاچه 

کلی اب بازی کردی و بهت خوش گذشت

اینجام دخملی در حال شن بازی و اب بازی

پارک رفتن های ما با دخملی

 

 

 

سلام به دختر شیرین و تو دل بروی خودم

اول از همه از مهمترین اتفاق این ماه بگم که خداحافظی با پستونکت بود

اصلا فکرنمی کردم به این راحتی بتونی ازش دل بکنی چون شبا امکان نداشت بدون پستونکت بخوابی ولی فقط اولین شب بدون پستونک یکم بهونه می گرفتی از شب دوم به بعد دیگه کلا یادت رفت

شیرین زبونی هاتم خیلی بیشتر شده فقط اونایی که خیلی بامزه تلفظ میکنی رو برات می نویسم

هر وقت گرسنه ات میشه میای میگی مامان أدو(گردو) یا میگی مامان پیش پیش(کشمش)،به بالا و پایین میگی پایین یعنی اصلا برات فرق نمیکنه یه جای بالا هم که باشی میگی پایینم

از خصوصیات اخلاقیت بگم که خیلی دختر مودبی هستی به همه سلام میدی و خیلی هم دختر تمیزی تا دستات کثیف میشه بهم نشون میدی که بشورم

این ماه حسابی بابایی شدی و کلی خودتو برای بابات لوس میکنی مثلا بعضی وقتها با یه ناز و ادایی به بابا میگی بابایی یا موقع غذا خوردنت که دیگه اصلا به من اجازه نمی دی بهت غذا بدم همش میگی بابایی

یه جایی خوندم که از ۱۸ ماهگی به بعد یکی از بازی های مفید برای بچه ها پازل،منم برات پازل گرفتم که خیلی خوشت اومددوبار که باهم بازی کردیم خودت یاد گرفتی و الان کاملا بلدی هر کدومشو بزاری جای خودش،خیلی دختر باهوشی هستی 

برات فلش کارتم گرفتم که اولش اصلا علاقه ای بهش نشون ندادی منم بی خیال شدم و گذاشتم تو کمدت ولی چون تو کمدت جلو چشمت بود کم کم ازش خوشت اومد یه روز بهت گفتم چی بازی کنیم که دیدم خودت رفتی فلش کارت هاتو اوردی منم کلی ذوق کردم و بهت یاد دادم الان فلش کارت هاتم همه رو بلدی،خیلی هم کتاب خوندن رو دوست داری وبهش توجه میکنی

تا یادم نرفته یه خاطره ی جالب هم ازت تعریف کنم،یه روز بابایی یکم روی دستش زخم شده بود تا شما چشمت به زخم روی دست بابا افتاد رفتی بوسش کردی و همش میگفتی وای،الهی قربونت برم که تو انقدر مهربونی

اینم عکس صبحونه امروزت هست که با کلی عشق برات درست کردم خیلی خوشت اومده بود همش بهش میگفتی Hallo جوجو

                  

و یه عکس از کلاس ژیمناستیکت،الان تقریبا دو ماهی میشه که داری میری خیلی هم کلاستو دوست داری چون هم بیرون رفتن هم بازی کردن اونم با بچه های همسن خودت،خلاصه خیلی بهت خوش می گذره 

                  

نظرات (14)

مامان منیژه و بابا مرتضی
21 اردیبهشت 95 14:36
عزیزم جه خوب که عکس گذاشتین،از دخملی گلمون بیشتر عکس بذارین خیلی بانمکه
مامان هانیه
پاسخ
ممنون خاله جونچشم از این به بعد سعی میکنم بیشتر عکس بزارم
کوثر
22 اردیبهشت 95 9:40
سلام عزیزم ماشالله فرشته کوچولو چقدر خانوم شده الهی زنده باشه و همیشه بهش خوش بگذره
مامان هانیه
پاسخ
مرسی خاله کوثرجونببوس گیتای خوشگلو
محجوب بانو
22 اردیبهشت 95 15:37
سلام مهربونم به به چه خانومی شده این خوشکلهانشالله 120ساله بشه راستی ادامه مطلب باز نمیشه فقط برا من اینجوری؟؟
مامان هانیه
پاسخ
مررسی خاله جونش اره اتفاقا خودمم هرچی امتحان میکردم ادامه مطلب باز نمی شد الان درستش میکنم
محجوب بانو
22 اردیبهشت 95 15:42
راستی عزیزم با اجازه لینکتون کردم حواسم نبود تو این مدت لینکتون کنم
مامان هانیه
پاسخ
مرسی عزیزم لطف کردی
همیلا
22 اردیبهشت 95 20:57
سلام مامانی چه دخمل ناز و بلایی ایشاالله که خدا حفظش کنه
مامان هانیه
پاسخ
سلام عزیزم مرسی ممنونخدا گل دخترای شما رو هم حفظ کنه
مامان آنیسا
23 اردیبهشت 95 14:43
سلام و صد سلام به مهدیا جون عزیزمو و مامان گلش بیست ماهگیت مبارک عزیزم چه عکسای خوشکلی چه ژستای باحالی
مامان هانیه
پاسخ
سلام عزیزدلم ممنونم چشماتون خوشگل می بینه بووس برای انیسا جون
مامان لیدا
24 اردیبهشت 95 3:06
سلااام عشق خاله دلم کلی برات تنگ شده بود عکسا خییییلی قشنگ بودن 20 ماهگیت مبارک فرشته کوچولو ماشالا به شما که به بازی های فکری علاقه داری و درست انجام میدی شما هم مثل آدرینا بابایی هستیااا فدای مهربونیات
مامان هانیه
پاسخ
سلام ممنونم خاله لیدا جون،شما همیشه به ما لطف دارید اره دخترا همشون بابایی هستن دیگه این بوسها هم از طرف ما برای ادرینا جون و مامان گلش
مامان ریحانه
25 اردیبهشت 95 17:56
20 ماهگیت مبارک مهدیا جووووووووووووونم همیشه به گردش عروسک کوچولوی ناز عکسهات خیلی قشنگ شده ماشالله به اینهمه شیرین زبونی بوس واسه مهدیای ملوس
مامان هانیه
پاسخ
سلام ریحانه جان ممنون عزیزمنظرلطفته شما هم ببوس نازنین زهرا جون نازو
گیلدا
25 اردیبهشت 95 21:48
20 ماهگیت مبارک دخمل خوشگلم ایشالله 120 سالگیت
مامان هانیه
پاسخ
مرسی خاله جونی
آیداکوچولو
27 اردیبهشت 95 16:50
20ماهگیت مبارک مهدیا کوچولو چه عکسای قشنگ ونازی خوش باشی وهمیشه خوش بگذرونی خوبه که پستونک رو کنار گذاشتی پستونک برای لثه ودندون وسلامتی مضره
مامان هانیه
پاسخ
مرسی ایدا جون دوستت دارم
مامان الی
28 اردیبهشت 95 10:38
ای جوووووووووونم مهدیا عزیزم 20 ماهگیت مبارک خانم کوچولوی بانمک و دوست داشتنی
مامان هانیه
پاسخ
مرسی خاله الی جونم
zakieh
8 خرداد 95 19:40
ای جووونم مهدیای عزیزم 20 ماهگیت مبارک
مامان آنیسا
23 خرداد 95 7:29
20 ماهه شدنت مبارک خوشکل شیطون بلا چه حالی میکنه با آب بازی
مامان و بابای پارسا جون
3 تیر 95 1:28
افرین به دخمل نازمون با اون شیرین کاریاش
مامان هانیه
پاسخ
ممنون خاله جون