پیوندعاشقانمون پیوندعاشقانمون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
 دخترنازمون دخترنازمون، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

مهدیای خوشگلم

۷ ماهگی پرنسس نازم

1394/1/22 18:48
نویسنده : مامان هانیه
860 بازدید
اشتراک گذاری

                                 دخترنازم ماهگردت مبارک

                                                             

ماشااله هرروز داری نازتروشیطون تر میشی

حرکت های جدید یاد میگیری وکلی صداهای عجیب وغریب ازخودت درمیاری 

امروز خیلی اتفاقی وقتی داشتی بازی می کردی گفتی”بابا”نمی دونی من و بابایی چقدر ذوق کردیم و خوشحال شدیم الهی من فدای بابا گفتنت بشم عزیزم 

یه کار جدیدی هم که این ماه یادگرفتی اینه که می تونی غلت بزنی

الان دیگه قشنگ می تونی عروسک هاتو بگیری تو دستات

خوابتم خیلی بهتر شده شبا راحت تر لالا می کنی

الان دیگه مامان رو  خوب میشناسی وقتایی که دارم ظرف میشورم ویا غذا درست میکنم چشم ازم برنمی داری وهمش صدام میکنی تا بیام بغلت کنم

همش میخوای ازجات بلند بشی فقط منتظری یکی دستاتو بگیره دیگه خودت بلند میشی

عاشق چیزهای شیرین هستی مثلا بستنی رو خیلی دوست داری اگه بهت ندیم گریه میکنی وهمش دنبالش میگردی

ازبین سبزیجات هم فقط کدوتنبل خوب میخوری

همچنان اب تنی وحمام دوست داری

 

نظرات (16)

مامان لیدا
22 فروردین 94 19:43
آفرین به مهدیا خانوم گل, که این همه کار یاد گرفته به امید اینکه روز به روز پیشرفتای بیشتری ازت ببینیم
مامان هانیه
پاسخ
ممنون خاله جون
خاله مهتاب
22 فروردین 94 21:23
عزیز دلم..خاله فدات..ماشالا خانمی شدی دیگه..افرین به تو دختره خانومو باهوش..
مينا مامان اميرعلي
23 فروردین 94 0:41
خانوم خوشگله 7 ماهگيت مبارك
مامان هانیه
پاسخ
ممنون خاله جون مهربون
مامان راحله
23 فروردین 94 12:06
ماهگردت مبارک عسلم
مامان هانیه
پاسخ
ممنووووون خاله جون
مامانی
23 فروردین 94 17:09
7ماهگیت مبارررک خاله ان شاا.....700000000000000000000000000ساله بشی
مامان هانیه
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان مژگان
23 فروردین 94 20:35
هفت ماهگیت مبارک عسل خانوووم
مامان هانیه
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان ندا
24 فروردین 94 12:54
هفت ماهگیت مبارک عزیزممممممممممم
مامان هانیه
پاسخ
ممنون خاله مهربونم
kosar
24 فروردین 94 16:55
سلام خاله جونم.چه وب نازی دارید.!!! وکوشولوتونم به خودم رفته چون هم سفیده وهم نازه وبانمک. اگه به وب من سربزنید خوشحال میشوم .ازتون کلی سپاس گزارم.
مامان هانیه
پاسخ
سلام کوثرجون ممنون حتما میام
مامان نازار
25 فروردین 94 12:36
ای جان چه دختر نازی ... دست مامانی درد نکنه برای ثبت این خاطرات قشنگ .... مهدیای ناز از یسنا 1 ماه و 3 روز بزرگترن ... من همش تاریخارو با هم چک کردم .. مثلا دندون در اوردن رو پس یسنا هم حدود 1 ماه دیگه دندوناش در میاد ای خوداااااااا خدا دختر طلات و حفظ کنه و امیدوارم دوستای خوبی باشن برای هم دخترای گلمون باید سر فرصت همه وبلاگ مهدیا جان رو بخونم
مامان هانیه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون،خوشحال شدم بهمون سر زدی انشالا که دوستای خوبی برای هم باشیم،یسنا جونو ببوسش از طرف من
مامان نیلوفر
25 فروردین 94 14:48
هفت ماهگیت مبارک عزیزم
مامان هانیه
پاسخ
ممنون مامان نیلوفر عزیز
مامان محمدپارسا
25 فروردین 94 15:51
ای جانم ماشالله چه کارایی یاد گرفتی هفتمین ماهگردتم مبارک عزیزم بوس واسه شما
مامان هانیه
پاسخ
سلام خاله جون ممنون
مامان يسنا جون
26 فروردین 94 13:37
سلام من مامان یسنا کوچولو هستم منو یسنا شما رو دعوت کردیم به وبلاگمون ممنون میشیم از نظراتتون بهره مند بشیم.....
مامان هانیه
پاسخ
سلام مامان یسناجون حتما میام
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
26 فروردین 94 15:29
سلام عزیزم منتظر روزهای شیرینتری باش در راهه
مامان هانیه
پاسخ
سلام عزیزم مرسی که همیشه به وبم سر میزنی از وقتی مامان شدم همه ی روزهام شیرینه و دوست داشتنی
نیلوفر مامانه روژینا
27 فروردین 94 1:50
عزیز دلم 7 ماهگیت مبارک
مامان هانیه
پاسخ
مرررررررسی خاله ی مهربون
ĸoѕαr
27 فروردین 94 13:13
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان هانیه
پاسخ
سلام کوثرجون،ممنون من اومدم به وبت ولی همه ی متن هات رمز داشتن
خاله مهتاب
30 فروردین 94 22:14
7 ماهگیت مبارک مهدیاااا جون...
مامان هانیه
پاسخ
مرسی خاله جون