پیوندعاشقانمون پیوندعاشقانمون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
 دخترنازمون دخترنازمون، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

مهدیای خوشگلم

اخرین پست 94

1394/12/22 16:10
نویسنده : مامان هانیه
881 بازدید
اشتراک گذاری

                     

دختر نازنینم بازهم طبیعت داره نو میشه و رنگ عوض میکنه،تغییر میکنه تا بفهمیم زندگی یعنی همین تغییرات یعنی همین عوض شدن ها.....

تو هم هر روز بزرگ میشی و تغییر میکنی درست مثل طبیعت 

دیروزت شبیه امروزت نیست ..این یعنی بزرگ شدن تو ...یعنی رشد کردن تو

 

خوشحالم در کنارت این یک سال سپری شد یک سال با تمام سختی ها و شادی ها 

خدا راشکر میکنم بابت این همه زیبایی 

بابت مادر شدنم ..بابت اینکه دسته گلی مثل تو را دارم 

بابت اینکه لیاقت بزرگ کردن تو را داشتم

خدایا ممنونم

18 ماهگیت همزمان شده بود با سومین سالگرد ازدواج مامان وبابا،که به خاطر همین دوتا          

                       بهونه ی قشنگ یه جشن کوچولوی سه نفره گرفتیم

 

 

اما 18 ماهگی دخترنازم❤️❤️❤️

 وقتی میگم پاهات کجاست؟پاهاتو بالا میاری و بلدی بگی پا

ازت که میپرسم چند سالته ؟☝️انگشت تو نشون میدی یعنی یک سالمه ولی هنوز نمیتونی بگی یک

وقتی هم که میگم عشقم کیه؟خودتو نشون میدی یعنی منم من

بازی مورد علاقه ی این روزهات هم خاله بازی،هرروز تو بازی هات مامان میشی و برای نی نی هات(عروسک هات)غذا درست میکنی و بهشون غذا میدی،وقتی هم که میخوای بخوابونی  نی نیت رو میزاریش روی پاهات و براش لالایی می خونی

الان دیگه خودت به تنهایی می تونی زیپ لباستو باز کنی یا بعضی وقتها سعی میکنی خودت جورابتو بپوشی ولی نمی تونی

حس استقلال طلبیت این روزها خیلی داره زیاد میشه،مثلا خودت میخوای غذاتو بخوری یا دیشب که برای اولین بار خودت لباس تو انتخاب کردی و چه اصرار و گریه ای هم میکردی که حتما این لباسو میخوام یا وقتی که میخوای بخوابی دیگه دوست نداری تو بغلم بخوابی میخوای خودت تو تختت انقدر این طرف و اون طرف بشی تا خوابت ببره در حالی که تا همین یه ماه قبل حتما باید تو بغلم میخوابیدی،راستش این موقع ها خیلی دلم میگیره این قدر زود بزرگ نشو عزیزم،دلم برای این روزهای کودکیت خیلی تنگ میشه.

این هدیه های قشنگ رو هم مامان جونیات برات گرفتن و فرستادن،عکس شو اینجا برات گذاشتم تا وقتی بزرگ شدی ببینی که چقدر دوستت داشتن و براشون عزیز بودی،البته قبلا هم برات کلی هدیه فرستاده بودن ولی من تنبلی کردم عکس هاشو نزاشتم.این لباس قشنگ و کفش هاشو مامانی خودم برات گرفته

 

این لباس عروسکی نازم سوغاتی عمه جون

دستشون درد نکنه،ایشالا به سلامتی و شادی ازشون استفاده کنی

پسندها (14)

نظرات (9)

مامان الی
24 اسفند 94 10:20
مهدیا عزیزم 18 ماهگیت مبارک امیدوارم همیشه همچون ستاره بدرخشی نازنینم
گیلدا
24 اسفند 94 19:46
18 ماهگیت مبارک عزیزم همیشه شاد و سالم باشی
˙·٠•●♥مامان علی و ضحا ♥●•٠·˙
25 اسفند 94 1:18
18 ماهگیت مبارک خانوم خانوما دست مامانی دردنکنه چه متن زیبایی برات نوشته مهدیا جونم چه خوشگل خندیدی تو عکست انشاالله همیشه سالم و سلامت باشی
مامان زهره
26 اسفند 94 22:57
عاشقتم مهدیا جونم پیشاپیش سال جدیدرو به شماوخانواده عزیزت تبریک میگم امیدوارم سال بسیار خوبی همراه با سلامتی وشادی در پیش رو داشته باشید دوستتون دارم سال نوتون هم مبارک
محجوب بانو
27 اسفند 94 1:21
وااای عزیزم جانم چه دلبری شده فرشته کوچولوی نازززز
آیداکوچولو
27 اسفند 94 12:44
یک سال ونیمگیت مبارک دختر ظریف وناز ان شاالله 180 ساله بشی
آیداکوچولو
2 فروردین 95 17:00
سال نومبارک مهدیا کوچولو
مامان
15 فروردین 95 8:27
زنده باشه دختری ماشاله به مامان هنرمندش
مامان صفا
18 فروردین 95 23:37
سالگرد ازدواجتون مبارک.همیشه خوشبخت باشین.لباسا هم خیلی قشنگن.مبارک مهدیای ناز باشه.هانیه جون با اجازه لینکت کردم