پیوندعاشقانمون پیوندعاشقانمون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
 دخترنازمون دخترنازمون، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

مهدیای خوشگلم

روز مادر مبارک!

1395/1/12 16:59
نویسنده : مامان هانیه
581 بازدید
اشتراک گذاری

منم یه مامانم...

❤️خیلی وقته که دیگه لباسای قبلم اندازم نیست اما.......از اینکه میبینم فرزندم روز به روز با بزرگ شدنش لباساش دیگه اندازش نیست حس خیلی خوبی دارم.

❤️اندامم دیگه مثل قبل نیست......اما وقتی فرزندم و نگاه میکنم و قد و بالاشو میبینم ذوق میکنم.

❤️خیلی وقته که دیگه وقت نمیکنم ارایش کنم......اما وقتی فرزندم اراسته است و زیبا همه چی یادم میره.

❤️خیلی وقته که برای خودم وقت زیادی ندارم.......اما از اینکه تمام وقتم صرف رسیدگی به فرزندم میشه یه جور خاصی خوشحالم.

❤️خیلی وقته که نتونستم غذامو تا گرمه و لذت داره تا اخرش بخورم......اما وقتی فرزندم غذاشو با میل میخوره و تموم میشه انگار خوشمزه ترین غذاهای دنیا رو خوردم.

❤️خیلی وقته نتونستم کتاب مورد علاقمو بخونم......اما وقتی با عشق با فرزندم حرف میزنم و اون به چشمانم زل میزنه زیباترین متن های عاشقانه رو تو عمق نگاهش میخونم.

 

خیلی وقته...

خیلی وقته...

خیلی وقته...

همه ی این خیلی وقته ها رو با یک لبخند کودکم عوض نمیکنم.

دلم ضعف میرود برای دنیای مادری

دنیایی که متعلق به خودت نیستی

همه جا حضور کسی را احساس میکنی که انقدر بی پناه است که اغوش تو ارام ش میکند

انقدر کوچک است که دستهای تو هدایتش میکند

انقدر ضعیف است که شیره جان تو پرورشش میدهد

مادری را دوست دارم....چون به بودنم معنا میدهد

چون ارزشم را به رخم میکشد و یادم میدهد هزاربار بگویم(جانم) کم است برای شنیدن(مادر) از امانت خدایم

مادری را دوست دارم....

هرچند در ایینه خودم را نمیبینم ان زن خسته...ژولیده و کم خواب در قاب ایینه را تنها وقتی میشناسم که دستهای فرشته ای به گردنم گره میخورد و از من میخواهد که عکسی دو نفره بگیریم و ان وقت هست که من زیبا میشوم و زیباترین ژست دونفره را در قاب ایینه حک میکنم

مادریم را خیلی دوست دارم❤️

                 

پسندها (12)

نظرات (8)

مامان الی
15 فروردین 95 16:09
دوست خوبم روزت مبارک، هر روز و هر لحظه از آن توست عزیزم وقتی هر لحظه به مهدیا عزیز عشق می ورزی و با صبوری راه رشد و بالندگی را به او می آموزی
مامان آیدا
16 فروردین 95 12:24
مادرانه هایت عاشقانه عاشقانه هایت آرام بانو
مامان نفیسه
18 فروردین 95 13:09
روزتون مبارک عزیزم
مامان صفا
18 فروردین 95 23:34
عیدتون مبارک.هانیه جون روزتون هم مبارک سال خوبی داشته باشین
مامان مهدیه
19 فروردین 95 11:52
روزت مبارک عزیزم
مامان نفیسه
25 فروردین 95 9:13
روزت مبارک گلم متن تون عالی بود..........
محجوب بانو
25 فروردین 95 22:17
سلام عزیز دلم عکس جدید بذار از گل دخملللللل من هم یک مادرم
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
28 فروردین 95 17:50
سلام مامانی مهدیا جون،روزت مبارک